
ІСПТ представляє собою невеликі вагончики, розраховані на кілька пасажирів, які пересуваються зі швидкістю 100-150 км/год підвішеними на рейках на висоті 6-7 метрів над землею. Вчені не приховують: ідею підгледіли в закордонних колег - у лондонському аеропорту Хітроу подібний транспорт перевозить пасажирів від одного з терміналів до парковки, але розробку вдосконалили.
За задумом конструкторів, людина, підійшовши до зупинки, на спеціальному табло зможе вибрати потрібну станцію, після чого прибуде вагончик і домчить пасажира в потрібне місце без зайвих зупинок. Вирушати подібні вагони зможуть з інтервалом у дві секунди. Розробники запевняють : будівництво обійдеться в 15 разів дешевше метро. Крім того, магістраль можна провести в найскладніших і забудованих районах, пропустивши трубу, наприклад, крізь будинки. Щоб перевірити ефективність ІСПТ-150 на практиці, розробники хочуть звести невеликий експериментальну ділянку магістралі та побудувати кілька кабінок, для цього шукають інвестора.
Незважаючи на впевненість науковців в успіху, в ідеї є і скептики. Яких же розмірів повинна бути зупинка, і як її потрібно обладнати, щоб забезпечити безпечну посадку пасажирів у годину пік. Ще однією проблемою може стати і висота. На сім метрів вгору ще потрібно на чомусь піднятися, і забезпечити при цьому умови для людей з обмеженими можливостями. Втім, деякі архітектори впевнені: ідея залишиться лише на папері, адже через відсутність фінансів не вдалося реалізувати багато сміливих плани.
Немає коментарів:
Дописати коментар